Min foderponnysar

Nu tänkte jag skriva lite om vilka foderponnysar jag haft. Och kanske lite om hur ja tänkt om framtiden :)


En liten tjock ponny vid namn Stig var min allra bästa vän, jag har ridit den lilla köttbullen sen jag var 5.  Inte direkt min första "foderponny" men det var typ som det :p Jag var på väg att bli på han men då såldes han. Han hamnade då hos Nicole (tvaponniiryttare.blogg.se) där han har det super nu! Jag hyrde han på loven och han var verkligen världens goaste ponny som aldrig vela göra sin ryttare illa.

Min absolut första foderponny var en liten b ponny valack på 1.22 cm. En go liten kille vid namn Tarzan. En feg liten sak som verkligen tycker allt är roligt. Jag han inte ha han så länge då ja blev för lång. Men han starta KM clear round på han! haha minns hur stolt jag var som kom runt banan med bara 1 fel♥

Sen är det ju själva stjärnan! Han som ja aldrig kommer släppa! Master. Världens underbaraste ponny som man verkligen lär sig med. Han är inte dum men ändå inte snäll. Han är inte seg men ändå inte het.
Fucking perfect!♥

Efter master kommer jag nog tjata lite på mamma och pappa att få ta hem en häst på foder. Nånting ja antagligen inte kommer få men... Det är så min framtid ser ut i tankar och drömmar iallafall! ;)


OJ glömde den viktigaste! Hur kunde ja glömma!?
Hulexa var min ABSOLUT ABSOLUT första ponny, hon var som MIN. Det var bara jag som kunde rida henne, ta hand om henne mm på bästa sätt. Men sen blev det bråk med den "riktiga" ägaren, ja vela inte dit mer. Men ja gick dit på rasterna på skolan när ägaren inte var hemma. Så ja kunde umgås med hulexa ändå. Men sen flytta jag och bor nu mil ifrån henne </3 saknar henne enormt! Det är en shetlandsponny på 14 år. Det var hon som lärde mig att man inte ska ge upp. Att man ska fortsätta kämpa och hoppa upp igen när man ramlar av. Tiden med henne var den bästa tiden♥ Men ja har det super med Master nu också men de är svårt att bara släppa Hulexa. Hon är som ett syskon. En bråkig och irreterande lillasyster! haha :')

Jag lovar att ja kan lägga upp bilder på hon imorgon !


Skrev lite kortfattat nu då ja inte orkar skriva haha. Men har ni några frågor är det bara att fråga!


//Michelle

Kommentarer
Alicia

shit va söta :)



Blogg: http://russliv.blogg.se/
2011-10-23 @ 23:23:08




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback