Ida Hansson & Attur

Hej :) Jag heter Ida Hansson och jag är 14 år och bor i Norrtälje som ligger utanför Stockholm.
Jag har en egen häst som heter Attur som vi importerade från Estland i somras, vi var aldrig ned och kollade på honom utan vi köpte honom efter att vi hade sätt bilder och några filmer på honom.
Han är iaf en Estnisk ponny med cirka 15% arab i sig. :) Fast hans arabsida kommer aldrig fram..
Attur är en snäll ponny som älskar att arbeta, han har sina dagar, så ibland kan han vara hur fin som helst och andra dagar är han som ett monster, men har fått fina lovord från min tränare och syster att han kan bli en hur fin ponny som helst! Han är född 2007, alltså är han bara 4 år :) Och han är en maxad C-ponny ensålänge.
Med honom satsar jag både hoppning och dressyr på, men då mitt dressyrintresse är starkare så blir det mera dressyr :) Men han hoppar hur fint som helst och han tycker det är superroligt ;) Och jag börjar också tycka att det är mer och mer roligt :)
juste, jag rider även en C-ponny connemara 1 gång i veckan, dressyrar honom :3 Han heter Puh och är 23 år och jag kommer även skriva lite om honom ;)

Så här kommer jag skriva om typ allt möjligt, hans utvecklig, våran utveckling och sånt :)






alla bilder är på Attur förutom den här sista som är på mig och puh :3

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback