Dagens ridning...

..Blev dressyr och kondition träning på banan. Det gick verkligen super från början till slut! Red igenom han från början med gummiband löst, på halv långa tyglar, på det viset blev han mycket mer avspänd och mjukare! Något jag ska fortsätta med! Korta sedan upp han lite i taget och ja, det gick verkligen super! Tog sedan av han bandet och tränade galopp kondition över bommar! Galet pigg ponny som vanligt, men han tyckte nog att det va kul att få dra på på raksträckorna! Imorgon blir det hoppträning, taggad som bara den! Så som han kännts nu dom senaste dagarna tror jag att det kommre gå super i morgon! :D
Gammal bild på sötingen♥
Har även gjort ett beslut. Jag vill att det ska bli såhär. Jag hoppas att det blir såhär.
Det kommer bli bäst så. Men om det blir av.. det vet ja inte.

/Michelle

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback