Hej!

Blev ändrade planer, så ja stannade en till natt på stallet! Men nu är ja tillbaka! Tänkte berätta lite om hur dagarna varit.
Kalaset sög. Men som tur hade jag ju mina älsklingar, Nicole (tvaponniiryttare.blogg.se) & Emelie ♥ Seriöst, vi vela åka hem. aja vi 3 hade GRYYMT kul iallafall!
Sen sov, jag, emelie, nicole, hedvig, nattis,anna och Ida där en natt till! Suuuper mysigt! hade super roligt!
Imorgon ska jag rider min lilla knaaas han kommer nog vara rääjser pigg, så det blir skogen med mycket galopp!
Kommer bli nå liknande av konditions pass.
Skriver mer sen!
/Michelle

Kommentarer
emmii

jag älskar dig michi!!<3



2011-11-01 @ 19:31:38
emmii

jag älskar dig michi!!<3



2011-11-01 @ 19:32:01
Michelle

Jag älskar dig med emmiii<3



Blogg: http://teamam.blogg.se/
2011-11-01 @ 20:01:01




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback